OBCHODNÍ PODMÍNKY » reklamace

Reklamace

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:

Reklamaci můžete osobně předat v naší provozovně.

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

Sabihracky.cz - Reklamace

Kateřina Šnýdrová

Dolní Třešňovec 63

Lanškroun 563 01



Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list .

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje (trampolína, skluzavka apod.), prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na reklamace@sabihracky.cz . Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přeprav.

Reklamační formulář